FAQ

Společnost arvato services k.s. je autorizované středisko pro opravy mobilních zařízení Microsoft, Sony, Lenovo, One+, Coolpad a Huawei (ne CZ a SK distribuce)

Jak reklamovat mobilní telefon?

Primárně, prosím, kontaktujte svého prodejce. Výrobce poskytuje záruku prostřednictvím prodejce a Vy jste vždy ve smluvním vztahu (kupní smlouva) s prodejcem. Prostudujte si také pečlivě podmínky záruky.

Pokud zákazník nemá tuto možnost, lze využít služeb přepravních společností nebo České pošty a zařízení je možné k nám zaslat (osobní odběr zakázek bohužel není možný). V tomto případě se pokusíme vyřídit vše v rámci reklamce s výrobcem, je však potřeba postupovat dle níže uvedeného.

Jak odeslat mobilní telefon k reklamaci?

Kontaktujte prodejce, případně rovnou zaneste telefon k prodejci, u kterého jste jej zakoupili. Prodejci vědí, jak mají s reklamací telefonu postupovat, aby se co nejdříve dostal do našeho servisního střediska.

Pokud nemůžete kontaktovat prodejce a zakázku budete posílat napřímo, postupujte podle následujících pokynů:

  • k mobilnímu telefonu přiložte potvrzený záruční list nebo daňový doklad,
  • mobilní telefon zašlete pouze s nejnutnějším příslušenstvím. Prosíme neposílat SIM karty a jiné příslušenství (nabíječka, sluchátka, paměťové karty), které nesouvisí s projevenou závadou,
  • vyplněný reklamační protokol (dokument zde ke stažení), kde bude uveden podrobný popis závady, identifikační údaje reklamovaného zařízení (typ telefonu, IMEI, sériové číslo, příslušenství), vizuální stav telefonu a doručovací adresa s telefonním kontaktem a e-mailem,
  • pokud budete zasílat více přístrojů v balíku, žádáme o soupis obsahu zásilky, abychom mohli při příjmu překontrolovat, je-li zásilka kompletní,
  • před odesláním zařízení k reklamaci si zálohujte svá data, při opravě dojde k aktualizaci SW a tím smazání všech zákaznických dat.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Doba opravy je vždy závislá na druhu závady a dostupnosti náhradních dílů. Samozřejmě se vždy snažíme zakázku vyřídit v co nejkratší lhůtě.

Stav své zakázky si můžete ověřit prostřednictvím naší zákaznické linky, dostupné na e-mailové adrese: info.CZ@bertelsmann.de, na telefonním čísle +420 312 560 560 nebo prostřednictvím našeho WEBového portálu na adrese https://portal.teleservice.com/tassweb2search/orderstatus/search-cz.seam

Ke zjištění stavu zakázky vždy potřebujeme znát IMEI telefonu.

Jak postupovat v případě nezáruční opravy?

Postup pro odeslání přístroje je stejný jako u záruční opravy. Po obdržení telefonu do našeho servisního střediska bude provedena diagnostika přístroje a následně zaslán na kontaktní e-mail cenový návrh. Pokud neobdržíme do 6 dnů odpověď, bude Vám telefon odeslán zpět bez opravy, s vyúčtováním nákladů dle ceníku.

Jakým způsobem obdržím mobilní telefon po opravě?

Mobilní telefon není možné vyzvednout osobně na adrese našeho servisního střediska. Po opravě je přístroj vrácen zpět na Vaši adresu přepravní společností DPD. V případě nezáručních oprav je vrácen na dobírku.

Záruční oprava nemůže být provedena v případech:

  • používání přístroje v rozporu s návodem k obsluze,
  • pokud byl proveden na přístroji neodborný nebo neoprávněný zásah,
  • pokud přístroj vykazuje stopy mechanického poškození,
  • pokud přístroj vykazuje stopy oxidace (poškození kapalinou, nadměrnou vlhkostí),
  • v případě poškození přístroje vlivem neodvratné události (živelná pohroma),
  • pokud byla závada způsobena použitím neoriginálního příslušenství,
  • pokud byl přístroj připojen na jiné než předepsané napájecí napětí,
  • pokud přístroj nepochází z oficiální distribuce pro Českou Republiku.

Pokud nastane jeden z výše uvedených případů a zařízení tím nesplní podmínky záruční opravy, zakázka je ukončena a zařízení vráceno zpět zákazníkovi na jeho náklady (dobírka).

Nezáruční opravy podléhají platnému ceníku naší společnosti.

Ceník nezáručních oprav ke stažení zde.

Nejsem spokojen s opravou?

V případě, že nejste spokojeni s provedenou opravou, případně s vyjádřením servisu ohledně Vaší opravy, je nejlepší možností obrátit se přímo na výrobce, jeho zákaznickou linku, který stanovuje záruční podmínky. V našem servisním středisku vždy postupujeme v souladu s požadavky výrobce a náš provoz pravidelně prochází jejich auditem. Kontaktovat můžete rovněž naši zákaznickou linku.

Web arvato services používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení.